Saturday, January 1, 2011

the lazy day =.=

hurm . first of all . i woke at 10 a.m . tetiba jee . bangon2 keluar jee bilik ramai orang . terkejot aku . punye laa serabot . dengan ramai budak2 . haih . serabot nk mampos . then . mama suruh laa ikot dye g ecm jap beli barang untuk MY ASRAMA . HAHA . then follow jee laa . beli tuh beli nie laa . bapak nye laa penat . mama pullak satu . beli barang pulak mahal2 . baik beli yang murah jee . same jee padahal . beg jugak . haih ., kan lebih baik duit yang byk2 tuh , bag kat aku . haih . x pe lah tu kan . duit dye . hehe . then . balik jee rumah . kene bebel ngn abah . 'bila nk hitamkan rambut tuh ha ?' haih . aku tros berlari masok bilik . maleh aku nk care . HAHA . then abah blaa . soo . skunk aku kesumbatan dlm bilik x taw nk buat ape . haih .

roger......

No comments:

Post a Comment